Bastukväll

Med Moa, Linnea, Johanna & Jessica, var helt sjukt länge sen! Har saknat mina brudar... Vi har surrat på om allt möjligt, mest gamla minnen från unga dagar, alltid lika härligt. Satan vilken fet jävla tjurig unge man var ;-)
Johanna & Jessica var tvungen fara vid 10 för johanna skulle vara fyllechaffis men jag, moa o linnea satt kvar o käka misslyckad o bränd dajmpaj men den slank ner finfint ändå! Men mätt blev man...

I övrigt har det inte hänt speciellt mycket i helgen. I fredags var jag till stallet o red Elvis och tro det eller ej, men det gick riktigt bra! Han var på bra humör o gick riktigt fint, Emma tog nå bilder med min kamera som jag hade tänkt lägga upp men sladden är i älvsbyn så det får bli senare nån gång.
Sen in till bränna till Malin, byta om och sen gå på halloween disko för småttingar med Benjamin :-) Han är så söt! Han skulle vara med i danstävlingen men han orkade inte dansa så länge så han gav upp efter ett tag haha! Undra vem han brås på? Vi är ju inte alls släkt! Hrm...
På diskot träffade vi också nyfiken i en strut som hann slänga ur sig nån smart kommentar. Sköt dig själv kanske?!

Idag har jag varit i stallet igen men denna gången som ridlärare åt Isa som skulle rida Grande. Hade lite hoppträning för hon för jag tyckte Grande behövde träna lite på gymnastikhoppning (studs) så han lär sig lyfta på benen i galoppen. Jag är bara bäst ridlärare!
Efter det bar det av till bränna, till Malin för att muta hon till att färga min utväxt och det blev riktigt bra! Syns inget alls faktiskt så jag är nöjd.
Har ätit middag på köket för första gången sen det bytte ägare och måste säga att jag inte är imponerad. Beställde kycklingpasta och den smakade inte mycket alls. Men mysigt att äta ute för en gångs skulle iaf.


Undra om det är någon enda som har orkat läsa igenom mitt superlånga blogginlägg? Är så skönt att skriva av sig så det kan bli lite väl långt ibland ;-)


Kommentarer
Postat av: Johanna Nilsson

jag orkade läsa ;)

2008-11-09 @ 21:16:21
URL: http://yokoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0