hemma igen

Då var man hemma igen, känns både skönt & tråkigt. Finns inte mycket att göra när man sitter ensam hemma men ikväll blir de party, om orken räcker till.

Kvällen igår blev inte alls som jag hade förväntat mig, men det var ändå ganska trevligt. På fiskekyrkan var det dock svin dåligt, ville bara fara därifrån direkt för allt var kasst men nejdå det gick inte för idioterna i garderoben hade slarvat bort min jacka! Och dom tyckte tydligen att jag skulle vänta där tills det stängde om jag ville ha min jacka som jag bl.a. hade telefonen och plånboken i. Jag var såå ARG!! Men hade ju inte mycket till val så att säga. Blir bara så irriterad på sånt där...


Nu blir det till att duscha o fräscha upp sig lite så ingen blir rädd för mig, är ju trots allt halloween och jag ser ut som ett spöke.




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0