Måndag

Lyckades självklart försova mig på morgon så jag missa bussen, det var ju inte helt oväntat... Kunde inte sova igårkväll så jag gick ut på kvällspromenad med hunden till kanske 1 på natten eller nåt sånt? Hon tyckte väl att jag var ganska knasig men hon är van vid mina påhitt.
Så blev inte många timmars sömn och när mamma väckte mig halv 7 och jag insåg att jag försovit mig en timme så ville jag bara dö. Blir så förbannad på mig själv! Det var bara slänga i sig lite yoghurt och en frukt till frukost och sen ta bilen och tokköra till busstation så man inte missar nästa buss också. Mamma var faktiskt snäll och erbjöd sig att ta ut hästarna så jag skulle hinna :-)

Nu så sitter man i datasalen o hänger, alla andra har lektion så det finns inte mycket att göra för mig. Eller ja, egentligen har jag miljoner saker att göra tex plugga men jag är för lat för det just nu.

Idag ska jag faktiskt hem till älvsbyn efter skolan, ska bli skönt att komma hem för en gångs skull :-) Sen blir det till att rida privatlektion imorgon på ärf, det blir nog kul. Zia är ju fin så det går nog bra.


Har blivit tilldelad några olika lägenheter i öjebyn så måste ringa så man får fara och se dom. Hoppas att jag hittar någon snart, vill inte bo här! Ska bli skönt att få något eget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0