Min första dikeskörning

inträffade i lördags - så jävla klantigt! hahaha tur att ingen såg det! Det var fan jävligt halt ute, mkt halare än jag trodde ^^,
Så kan det gå!


Ungefär nåt sånt där såg det ut!
Bara det att jag for ner med bakdelen före så det var bara att köra upp igen ;-)




I övrigt var det en mycket trevlig helg, var hos mathilda på fredag trodde inte de skulle vara fest där så jag dök upp i mjukisbyxor o myströja ;-) Men det var trevligt att få träffa lite folk, for dock hem tidigt eftersom jag var typ den enda som var nykter och sugen som fan på lite party. Men då skulle man ju skjutsa hem isa & co så det blev att fara hem o ligga i soffan o se Horton men den var inge bra så jag somnade ganska fort!

Sen på lördag så kom mina gulleungar o hälsade på mig! Yohänna & Lainnea, ni är bara för söta! Det var tänkt att vi skulle äta lite ost o kex o sådär men det blev aldrig av. Det blev vin, vin o lite mera vin istället :-) Hann dock aldrig göra nå goda drinkar som jag hade tänkt mig så nu har jag en massa lime som lär stå i kylen tills dom möglar.
Vi hade jävligt trevligt iaf, for på byn vid 11 tiden eller så och lite senare på tresco men när vi kommer dit så kläcker johanna o linnea ur sig att dom lämnat sina leg hemma - smart! Så vi fick stå o tjata på vakterna i kanske en halvtimme innan dom var snälla o släppte in oss allihopa ändå :-)
Sen hem på "efterfest", erica & emelie kom dit o sjöng lite singstar med mig & johanna och dom vann över oss med 2 poäng... Men vi tar er nästa gång! ;-)

Sen på söndag var man helt död hade väl sovit en sisådär 1 timme kanske? Härligt. På kvällen blev de lite bakismat på ÄP och då tappa gris ida ut halva sin kebab i glaset såg så jävla äckligt ut så det finns inte. Bläääää!
Sen på konsum då man lyckades köpa sig ett paket Ben & Jerry för halva priset bara för att locket var lite grisigt utanpå. Happy blev jag då!

Jag o Isa hade egentligen tänkt fara o rida på söndagkväll men ni tror man pallade med det? Eh nej det blev glass & tv istället! niiiiiice....






Puss

Kommentarer
Postat av: Moe

Haha klant jag har inte lyckats med det ännu men de kommer :P

2008-11-26 @ 23:30:46
URL: http://pahikkaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0