MVG barn

Är trött som få, blev lite sent igårkväll. Och när man väl gick o skulle sova så gick det inte för Isa snarka som nå jag vet inte vad, höll på bli tokig!

Den här jävla huvudvärken vägrar försvinna också, har haft den över en vecka nu och det känns tungt. Ingenting hjälper ju...

Haft matte på morgonen men var så okoncentrerad så när lille John hade genomgång för mig o Isa så tyckte han att vi var lata som inte ansträngde oss mer o gjorde bort kursen så fort som möjligt men är man lat så är man!
Fick iaf veta att vi ska ha prov vecka 50 så det blir väl till att sätta igång o plugga lite framöver.


Och igår fick jag reda på att jag fick MVG på min uppsats om god djurhållning, inte illa! Nog för att alla som hade lämnat in den i tid också fick det, men det är ju petitesser ;-) Är stolt över mig själv för en gångs skull.



Nej nu blir det sängen för min del, har ingen lektion förrän halv 1 så det ska bli skööönt!






Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0