No comprendo nada

Varför ska allt vara så komplicerat? Och varför ska du vara så förbannat jävla trög?


Satt uppe till 2 i natt och såg på P.S. I love you (äntligen!) och fy fan vad jag grät alltså! Speciellt i slutet där vid sista brevet... Det bara spruta tårar och jag kunde inte sluta snyfta. Och så är ju Jeffrey Dean Morgan med i den och han är ju så söööt! Vart kär i han när han var med i greys anatomy för ganska länge sen och jag grina som fan när han dog. Är nog lite överkänslig för jag gråter ALLTID till sorgliga filmer! Eller ja dom behöver inte ens vara särskilt sorgliga för att jag ska börja snyfta.


Idag tänkte jag vara duktig och gå o träna lite styrke i gymmet men när jag kommer dit så är det fullt med folk där o eftersom att jag är folkskygg så blev det att jag hamnade i datasalen istället. Men ska gå ner på ett tag o kolla om det är mindre folk då. Annars får det bli en joggingtur istället! Vilket faktiskt känns mer lockande...





Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0