Pinsamt

Malin ringde till mig när jag satt i datasalen i onsdags och sa att hon skulle skicka nå bilder till min mail på någon snygg turk som Lotte hade hånglat med när de var i Turkiet. Jag var väldigt skeptisk till det hela, i min värld finns det nämligen inga snygga turkar, bara slemmiga. Well, hon skickade iaf bilderna o när jag öppnade mailet så trodde jag att hon hade gjort nå fel eller nå för det var bara massa bilder på Johnny Depp ju! "Men alltså varför har du skickat en massa bilder på Johnny Depp?" kläckte jag spontant ur mig. Hon började asgarva och skrika i telefonen "men det är ju HAN - turken! Visst är han lik Johnny?!" Jag trodde att hon ljög eller försökte lura mig på ngt sätt så jag protesterade - det där var ingen turk! Men jag fick ge mig till slut och när jag började kolla lite närmare så såg jag att han inte såg ut exakt som Johnny Depp - men lika var dom faktiskt! Känns bara liiiiiiiite pinsamt att man inte ens känner igen Johnny Depp... Den snyggaste/sexigaste/hetaste personen i världen som man varit kär i sen 7an.

Bifogar några bilder så ni får se själva:


turkkopian











Han är faktiskt SNYGG!! Trodde aldrig att jag skulle erkänna att en turk är snygg men... god he's hot!

Jag är fan beredd att ge upp mitt nunneliv för han ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0