SNÖ

Nu har det kommit snö men jag märkte som vanligt ingenting förrän dagen efter eftersom att jag låg o läste min kära bok. Som jag för övrigt har läst ut nu, inte ens en vecka tog det att läsa ut en bok på över 700 sidor! Vadå inget liv? Har varit ganska okontaktbar den här veckan ;-)


Skulle se på lägenheter igår och äta middag med mamma på stan och "diskutera" saker. Jo men visst. Såg först på en 2a i öjebyn och den var fin (eh men det visste vi ju redan!) men vill INTE ha den! Kul att bo där en viss person bott tidigare??! Eh neeej...
Sen blir det som det alltid brukar bli när man träffar mor numera - storbråk.
Tror det började med att Isa sa att hon var besviken på mamma för att hon hade betalat Josefs flygbiljett till stockholm TVÅ gånger i år (och när jag tidigare har frågat om hon kunde betala halva min så var ju det heeeeeelt omöjligt eftersom hon är "PANK") plus att hon tydligen köpt han en ny telefon när hon inte ens kan betala oss lön för allt vi jobbat i sommar. Kommer inte ihåg hela konversationen men den gick ungefär ut på att tala om för oss hur tröga o värdelösa vi är och att hon inte tänker betala ett jävla öre i våran lägenhet eller i hästen. Så vi kan lika gärna gå o dö för vi klarar ju ändå inte av någonting.
Var så jävla förbannad.

Men visst. Fine. Då vet vi var vi har varann så hon kan ju då dra åt helvete, har då absolut ingen lust att ha ngn kontakt med henne över huvud taget i framtiden. Hon har valt sida, det är ju då uppenbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0