Tisdag

Idag har jag varit ut på promenad i en timme före middagen, duktigt! Har också varit på konsum och inhandlat mango och clementiner som jag planerar att trycka i mig ikväll efter träningen. För tro det eller ej men jag ska träna lite styrke idag också! Fast bara magen blir det nog för tränade ben & rygg igår och vill inte ha träningsvärk i armarna imorgon då man ska mocka skit hela förmiddagen.

Efter träningen blir det till att duscha direkt och sen krypa ner i sängen med min älskade bok luftslottet som sprängdes och bara mysa tills man somnar (vilket förmodligen inte kommer ta länge).
Måste ju bara tillägga att Stieg Larsson är grym! Läs hans böcker i millenium serien om ni inte redan gjort det! Är verkligen att rekommendera :-)





Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0