Trött & tråkig

For ut vid halv 9 tiden igår men var så trött så när dom andra drog vidare på krogen så bestämde jag mig för att fara hem, jag var nog ändå inte speciellt rolig att vara med igår, höll typ på somna hela tiden haha ;-)
När jag kom hem höll jag på frysa ihjäl så bädda ner mig i soffan framför tvn med 3 filtar och låg o huttrade tills jag somnade. Vaknar en timme senare av att min telefon ringer, svarar halvt i sömnen noterar inte ens vem de var som ringde. "Sov du?" Jag nekade så klart och sa att jag varit vaken, vet inte varför jag alltid gör så? Måste ha låtit som ett lik eller nåt när jag svara.


Idag har jag varit duktig, direkt jag vakna så drack jag 2 koppar kaffe, en halv liter vatten och åt 5 äggvitor och sen gick man ut på morgonpromenad med hunden i 90 min! Riktigt duktig var jag ju... Egentligen skulle jag ha ätit 7-10 äggvitor för att få i mig nog med protein men det gick inte, vart proppmätt. Måste nog börja ta mitt proteinpulver istället men det är sååå äckligt, blir bara en massa klumpar hur jag än gör.


Har suttit o sett på bilderna från i fredags idag, ganska underhållande var det! Haha... Kommer nog förmodligen upp på min pixbox snart, håll utkik!





Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0