Trötter

Skulle vilja att det snart blir gonatt för min del nu är så trött så jag håller på somna. Jag, Isa, Elvira & Mimmi har vakat hela natten och gjort lite allt möjligt! Att sova var inte ens att tänka på eftersom spökena halvt skrämt ihjäl oss. Huvva så läskigt! Men som skoj också ;-)
Det hände en massa grejer men det ska vi inte skriva om här haha! Bland annat så har Mimmi skrivit en låt om våran klass och den är bara sååååå bäst!! haha fan vad vi har garvat åt den! Den kan jag tyvärr inte heller skriva här ifall ngn inblandad skulle kika in, det skulle vara lite pinigt.


Nä nu blir det till att röra på sig innan man däcken, känner att sömen håller på smyga på en.






Zzzzzzzzzzzzz..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0