Trötter

Jag hatar helger där man inte får sova ut varken lördag eller söndag! Det gör måndagar tusen gånger värre än dom redan är och det behövs då verkligen inte.
Fredag kom man till ökx typ vid 10 på kvällen så det blev bara till att ligga hemma o glo tv i stråkan city.
Sen upp tidigt på lördagmorgon för att man anmält sig till nån hoppträning i stallet på bobby. Isa hade dressyrträning före mig så satt o såg på det ett tag med mamma o benjamin som faktiskt hade kommit för o se. Well, hoppningen gick faktiskt riktigt bra och hon tyckte att jag hade fått mycket bättre balans så jag är nöjd ;-)
Sen hem och lata sig hela dagen, Moa kom förbi på kvällen och drack kaffe och fika lite allt möjligt vi hade i frysen! Ett måste  när man dricker kokkaffe är ju att spå sig i kaffesumpen och Moa hade en pinuppa i sin kopp! Undrar vad det betyder?
Kunde inte somna på kvällen så låg vaken till halv 5 på morgonen innan jag slockna, det kändes himla härligt att stiga upp klockan 9 på söndagen och börja förbereda benjamins 5-års kalas. Det bara krylla av småbarn i hela huset! Jag o Isa försökte ha lite lekar med dom men dom fatta inte riktigt reglerna så det gick väl inte så himla bra haha. Men skattjakten & fiskedammen var då uppskattade iaf!
Blev hur mycket fika som helst över eftersom vi hade handlat för 18 pers men det kom bara 8. Så är ni fikasugna är det bara komma förbi stråkan city!



Igår var jag o isa o såg på ett gårdshus inne centrala piteå för 2500 i månaden. Och det var väl fint men kändes inte som att dom ville ha oss där, dom trodde väl typ att vi skulla ha fester där eller nåt. Så blir nog inte att flytta in dit. Sen ringde vi till hon som hade en etta inne i piteå som vi skulle ha sett på i torsdags men den var tydligen redan uthyrd. Så nu får man hoppas att man får nån av lägenheterna man ställt sig i kö på på pitebo istället...


Nu blir det till att försöka jobba lite växt- & djurliv, känner att det är väldigt behövligt!






Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0