Utmanad x2

Blev först utmanad av Isa och sen av Linnea så känns inte som att jag kan bara skita i det som jag först hade tänk.


10 ÅR SEDAN:
Gick jag i andra klass och satt ihop med Johanna. Jag och Moa började med vårat livslånga bantande, endast 8 år gamla. Jag, Moa och Johanna var kär i samma kille o frös ut Linnea för att hon inte var det. Hästar var det som tog upp största platsen i min hjärna och högsta drömmen var förstås en egen ponny.

5 ÅR SEDAN:
Var 13 år och gick i 7an. Var rebellisk, superjobbig och tjuvrökte massor tillsammans med Moa, Linnea & Johanna. Vi tog också våran första fylla tillsammans som inte var speciellt lyckad, tur vi gjorde det i storbäcken så vi inte skämde ut oss alltför mycket. Tror det är ungefär den här tiden jag var som fetast i mitt liv. Trots 5 års oseriöst bantande.

1 ÅR SEDAN:

Gick jag skola i Luleå och livet var ganska skit eftersom mina p-piller gjorde mig deprimerad och jag var allmänt skoltrött. En störd läkare hade också gjort så jag fick magkatarr och sen vägrade dom göra något åt det.

Igår:
Var det bastukväll hemma i stråkan med gamla vänner. Kollade på bilder från dagis och skrattade mycket!

5 SAKER JAG SKULLE GÖRA MED TIO MILJONER KRONOR:
Fixa till mitt utseende (bl.a. plastikoperera mig)
Anlita en personlig tränare och personlig kock som höll koll på mig 24/7
SHOPPA i massor; skor, kläder, smink o annat
Köpa en splitterny Ferrari F430 F1 Spider eller en Porsche Carrera GT + en snygg mc
Utbilda mig till något kul och tjäna ännu mer pengar så jag kan köpa mig en lyxlya också

5 FAVORIT FILMER:
Dirty Dancing
P.S. I love you
Grease
Pirates of the caribbean
Coyote Ugly

5 FAVORIT TV PROGRAM:
Sex and the city
Desperate Housewives
Ugly Betty
Grey's anatomy
Top Model

5 FAVORIT SAKER:
Min sköna säng
Kaffe
Mjukisbyxor
Foundation/concealer
Ögonfransböjare

5 FILMKARAKTÄRER JAG SKULLE DEJTA:
Jack Sparrow (Johnny Depp Pirates of the caribbean)
Johnny Castle (Patrick Swayze Dirty Dancing)
Gunvald Larsson (Mikael Perbrandt Beck)
Ryan Atwood (Benjamin McKenzie the OC)
Denny Duquette (Jeffrey Dean Morgan Greys Anatomy)


Känns som att alla redan gjort det här så om du finns som inte har gjort det än så utmanar jag dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0