What the f...?

Varför nu helt plötsligt? Jag fattar ingenting! Inte hört av dig på hur länge som helst och nu saknar du mig helt plötsligt? Jag vet inte vad jag ska tro eller tycka om det. Jag vet inte, jag vet inte.




Idag har jag ridit privatlektion på Zia och det gick riktigt bra på slutet när hon började slappna av! Hon är så jävla fin. Jag däremot är helt död, träningsvärken kommer med all säkerhet att infinna sig imorgon. Är helt slut, blir nog att sussa tidigt ikväll.


Men jag vill ha min lägenhet NU är så less på att bo här! Har ställt mig i kö på en massa nu så vi får väl se då hur det går. Fanns en jättefin etta i centrala piteå för 3300:- men den kan jag ju bara drömma om att få.
Måste skaffa mig ett jobb också så ifall ni har nåt att erbjuda så kan ni ju ringa mig :-)





Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0