oväntat

Idag var det en person som sa en sak till mig som jag aldrig hade trott att den skulle säga! Men det var ju trevligt :-)

Bussen hem idag var proppfull så jag & Isa fick sitta på golvet i trappan längst fram i bussen för i trappan bak var det redan fullt med folk. Jag HATAR verkligen länstrafiken, varenda j*vla gång jag åker buss så är de överfulla!! Blir så less.


Kvällen har man tillbringat med att sjunga SingStar och det var mycket roligt, som vanligt! Men vill köpa nya spel till det så man får lite fler låtar. Efteråt hade jag en massa överskottsenergi så jag och Isa tog hunden med oss gick ut på kvällspromenad, ordentligt påklädda med vinterjackor, täckbyxor, mössa & vantar. Fy tusan vad kallt det är ute! Vill ha sommar, jag är en sommar människa.

Hon är bara sötast!

Kommentarer
Postat av: ISAAA

Nu ljög du för du hade inte np täckbyxor. inte mössa för den delen heller och jag frös då inte!! muhuhuhuuh.. skylldigsjälv.

2008-10-18 @ 02:41:44
URL: http://isautanl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0