Trött & slut

Idag har vi haft först ridning på morgon, markarbete så fick stå i lätt sits nästan hela tiden - jobbigt! Och ännu jobbigare var det att stå i lätt sits UTAN stigbyglar! Mina ben är döda kommer ha grymt mkt träningsvärk imorgon... Tur man har sovmorgon till 14.10 !
Men fick rida Maetrix iaf och han är ju fin, tyckte ändå det gick hyffsat bra idag med tanke på att formen inte är den bästa, har gått o blivit förkyld igen. Synd bara att det var sista gången vi hade ridning nu för den här terminen :-( Man hinner ju knappt komma igång så är det slut!

Sen efter lunch så hade vi djurkunskap och då skulle vi mjölka kossor för hand... Jobbigt!
Och inte blev det ngn vila sen heller för då var det sköthäst vilket jag hatar, tycker det är väldigt tråkigt att stå o borsta ett litet russ i en halvtimme.

Har med andra ord varit en aktiv dag så nu är jag helt slut och vill bara sova. Men nejdå det får man såklart inte för nu väntar en massa läxor... Usch!


Har kommit fram till att jag är en väldigt störd person som hoppar av gymnasier och byter linje TVÅ gånger. Skulle ha tagit studenten i vår om jag bara hade orkat kämpa lite mer. Men är man skoltrött så är man... Det kan ju kanske vara kul att vara 21 år gammal innan man har gått ut gymnasiet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0