Att stanna eller att icke stanna...

...det är frågan!

Ja som sagt så hade jag kanske tänkt o stanna här på skolan i helgen men nu är läget totalförändrat. Men jag vet fortfarande inte om jag ska stanna eller inte!! Helt nya förutsättningar men jag måste ändå fatta samma beslut. Det blir inte något av ***** men kanske stannar ändå? Jag vet inte. Jag vet ingenting.


Jag måste ha utv. samtal tydligen. Jag som trodde att jag skulle slippa undan det eftersom jag var i sthlm när jag skulle ha haft det. Hade hoppats på att lille john skulle hinna glömma bort det men icket.


Jag måste boka in ett möte igen med en viss person som jag absolut inte vill träffa över huvud taget...


Vad mer? Jo, krister kommer hit ikväll/eftermiddag med våra cyklar! Vilket innebär att det kommer ta ca 2 min istället för 15min att ta sig till affären för att inhandla godis eller nåt annat flottigt/onyttigt. MEN kanske kanske kommer jag också ta mig ut o cykla nu ;-) In till piteå kanske?

NU ska jag göra nåt vettigt! Eller vettigare iaf....







Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0