Blackout

Det har varit strömavbrott hela dagen här, inte lite less man blir! Så har inte kunnat duscha eller ens tvätta händerna sen igår. Det är himla mysigt. Nu har den dock kommit tillbaka men sitter här o bara väntar på att den ska fara igen när som helst.... Törs då inte gå i duschen för då lär den väl fara igen så fort jag satt i schampo i håret. Det skulle liksom vara min vanliga tur.

Blir nog att fara till skolan imorgon istället för ikväll för jag lär inte hinna duscha o packa o sånt innan sista bussen går. Och allt är de fucking j*vla strömavbrottets fel!!

Nu ska jag sluta klaga och gå o fortsätta räkna matte istället. Eller kanske äta lite glass. Eller kanske både och... Får se vad som händer helt enkelt!







Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0