Hemma igen

Det suger. Ångrar så sjuuuukt mycket att jag inte tog flyget hem ikväll istället för igår... Har ju ändå typ inga lektioner.

Men jag har haft trevligt, mest tränat o umgåtts. Blev nästan ingen shopping alls, gick bara runt lite på söder i affärer.
I lördags när vi var på sats o träna puls/core så träffade vi Unni Drougge som Signe känner. Jag skakade hand med henne och så stod dom o surra ett tag och jag tyckte det var skitcoolt att träffa en kändis ;-) Dock kunde jag inte sluta tänka på en viss scen ur en av hennes böcker! Haha

Det var helt underbart väder i lördags, sol & 15 grader varmt så vi gick hem från stan till aspudden med Noah i barnvagnen, endast iklädda kortbyxor, linne & ett par solbrillor såklart! Lovely.


Har ni förresten läst inlägget som är på blogg.se förstasida idag? My god, vilken nostalgi alltså! Banana Joe var min absoluta favvoglass men ingen utom jag verkar ju komma ihåg den men nu fick jag bevis på att den faktiskt har funnits ;-) Det var tider det....


Nu ska jag fortsätta "plugga"!







Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0