Måndag

Fast jag bara sovit mindre än 4 timmar i natt så är jag inte trött än. Men det kommer väl för tro det eller ej men jag klev faktiskt upp 05.50 i morse och packade, städade mitt rum o åkte med 07.25 bussen till skolan. Inte illa för o vara jag!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte hänt så mkt... JO juste, har fått tillbaka horsemanship provet idag och vad står det på det om inte MVG?! Fasen vad bra jag är. Mer mvg till mig, tack!

Annars vet jag inte nå mer, kanske blir att stanna här på skolan i helgen men vi får väl se hur det blir med det. Beror på lite olika faktorer, mer än så säger jag inte. Vissa vet vad jag menar men de flesta inte.


Nu ska jag gå o få mig lite mat i magen känner jag!







Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0