Partytricket

Minns ni att jag lovade att visa er mitt egna partytrick som bara vi tjocka människor kan göra? Hursomhelst, här kommer det!
Demonstrerar det hela med en bild:



Ganska så coolt va?!





Vad har annars hänt sen sist då?
Igårkväll så var man lat och det blev tv för hela slanten, först säsongsstart av ugly betty och sen dubbelavsnitt av desperate housewives - kan livet bli bättre?
Idag så har jag latat mig mest hela förmiddagen och sen vid1 tiden så masa vi oss till stallet. Jag skulle trimma Grande lite och började gå loss med saxen men hans päls var så vildvuxen så jag hann/orkade bara med ett framben och så lite under hakan. Sen så red Isafisa och jag lekte ridlärare, måste ju bara säga att jag är bara bäst på det - mitt framtida yrke kanske? Eller så inte... Haha
Sen hem o äta tacos och slöa och senare på kvällen for jag till Linnea och där var det massa folk; johanna, iida, hanna & moa. Kul att träffa en del som man inte sett på ett bra tag! Men dom for ganska snart så då satt jag & linnea o surra om allt & inget till 12 på natten :-) Trevligt!

Nu är det himla sent så nu ska jag nanna kudde! Nattinatti!







Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0