Prima!

Idag är man på topp igen - underbart! Och likaså är vädret - varmt o strålande sol, kan det bli bättre? Låg ute i solstolen och läste en bok på förmiddagen, hur härligt är inte det?
Då är ju frågan vad man ska göra av dagen idag? Ska ut o träna lite backintervaller o sånt på ett tag och sen skulle det vara kul att hitta på nåt! Ngn som är på??


Hursomhelst så tänkte jag bjuda på en "dagens outfit" som alla andra storbloggare (ja, ni visste väl att jag ligger på topp 10 över mest lästa bloggarna i sverige?).




Klänning från Mulligt & Gulligt
Väska från
Åhlens
Skor från Intersports herravdelning
och de superfina sockorna kommer från
Ellos



Jag tycker så himla mycket om den klänningen alltså! Den är så somrig & fin och jag älskar färgen! Kändes som ett bra klädval nu när det är vår i luften.

Fast ska jag vara helt ärlig så var det inte det där jag hade tänkt att ta på mig när jag vaknade på morgonen. Egentligen så hade jag tänkt ha mina snygga jeans men när jag skulle ta på dom så upptäckte jag att det hemska har hänt! Jag har blivit för fet för dom. Ja, det är faktiskt sant.... Usch vad tjock jag har blivit! Måste börja banta nu. Fick ett litet uppvaknande idag och det behövdes! Så NU börjar hårdbantningen och ni mina kära läsare ska få följa min väg ner mot mitt mål.



Såhär såg det ut när jag skulle försöka få på mig mina jeans på morgonen...
Inte kul alls faktiskt! Men på låt säga 7 veckor då j*vlar SKA jag få på mig dom, nu  är det bantning som gäller för min del.
För er som undrar så är toppen från Ellos och jeansen har jag specialbeställt från en superduktig skräddare. Dyrt men det var det värt!



Förresten så har det faktiskt sina fördelar att vara fet också, till exempel så kan vi feta människor ett partytrick som knappast ngn av er pinnsmala muppar klarar av. Vad det är ska jag berätta/visa en annan gång för nu måste jag dra!







Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahaha du e ju knäpp for real ;)

2009-04-20 @ 18:00:08
URL: http://yokoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0