Söndagsparty

med Filip & Fredrik. Dom är ju bara så jävla härliga! Barnsliga o omogna, ja, men grymt roliga ;-) Jag har tyckt om alla program dom har gjort, allt från high chaparall till hundra höjdare och allt annat de gjort. Så självklart gillade jag även det här programmet. Det är nog deras bästa någonsin tror jag? Inte gjorde det ju saken sämre heller att Marilyn Manson var där som gäst nu i första programmet! Han satt o drack absint under hela programmet och hade sex i logen precis innan han skulle gå in på "scenen". Ja inte är han som alla andra direkt. Men det är ju det vi älskar vi honom för. Har ju, om jag nu ska vara helt ärlig, haft en liten crush på han sen jag var typ 14.  Jag & Moa tyckte han var såååå sexig! Haha... Nä men han har ju en viss charm på sitt eget speciella sätt. Jag säger bara det; Bad boy. Var lite kriminell o spännande och jag faller som en kägla. Tyvärr kanske man ska säga, men så är det.


   

Läskigt lockande!






Nu ska jag försöka sova lite så jag orkar upp till bussen imorgon bitti!






Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0