Stockholm

Hinner inte skriva så mycket nu för vi ska ut o träna men jag slänger ihop ett snabbt inlägg iaf :-)

Jag är då alltså i underbara Stockholm nu. I onsdags kände jag att jag inte alls ville fara hit, trodde det skulle bli urtrist att åka helt själv.
Men jag hade glömt bort hur mycket jag älskar den här staden! Jag trivs super helt enkelt.

Igår var jag barnvakt till Noah hela dagen för signe jobbade i Solna. Jag & Noah åkte också med dit och gick o strosa runt i olika parker, satt på en parkbänk o läste en bok och gick lite på affärer inne på gallerian. Sen mötte vi upp Signe för lunch och eftersom det hade gått jättebra så bestämde jag mig för att åka hem med Noah. Jag lyckades hoppa på rätt buss, hoppa av vid rätt hållplats och hitta rätt när jag skulle gå dom 2 km till aspudden :-)


Nu hinner jag inte skriva mer för nu ska vi ut o jogga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0