Väl godkänd

Ni tror jag orkade ut på en morgonpromenad i morse? Nix. Vaknade 06.50, somnade om till halv 8, tänkte stiga upp men somnade om igen till 8. Så det var bara till att ta på sig kläderna och gå på lektion i arbetsliv.
Har bara haft betygssamtal idag, ligger tydligen på ett VG men måste lämna in några uppgifter jag inte har gjort. Få se då när man ska orka och ha tid att ta tag i det... Det går inge bra för mig med mina mvg-i-allt-så-jag-kommer-in-på-juristlinjen-planer. Jag är inget mvg-barn, jag är vg-barn och jag hatar det. Det blir till o jobba som städtant för min del....

Inte idag iaf för måste hinna på partilagret o byta en tröja till en mindre strl och sen så ska vi simma & träna core och efter det är det sooooovdags! Måste verkligen gå o sova tidigt ikväll så man orkar upp imorgon bitti...


Nu har jag ingen lektion förrän efter lunch vilket för min del betyder sooooooooooova! Elvirablåtira skulle även komma förbi 7:an så vi kan fortsätta bygga våra ballonger typ 5min eller så.



Natti natti!







Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0