Första skoldagen

Känns ut tungt fast ändå inte om ni förstår vad jag menar? Haha.

Jag & Mimmi har vakat i natt - igen. Det börjar bli något av en dålig vana det där. Men det var faktiskt för o ställa tillbaka dygnet igen, nu lär man ju då kunna somna ikväll iaf :-) Förhoppningsvis...
Stackars Fredrik har fått vara vårat offer för kvällen/natten och vi var då så jobbiga så det är nog faktiskt lite synd om han ;-) Vi spelade buzz & guitarhero och såg en helt värdelös film, hostel hette den - se den inte! Så pimplade vi kaffe o annat. Trevligt om inte annat, det är inte lätt när man är störd!

Jag har faktiskt inte varit sådär överdrivet trött idag av någon anledning. Kan bero på att jag inte ens varit vaken 24 timmar ännu eftersom jag sov till 3 på eftermiddagen igår...


Nu ska jag vara duktig o gå på lektion!








Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0