fruktsallad

Det är det absolut bästa jag vet! Som vanligt så har man ätit så man har ont i magen o vill spy...
Amanda har varit här, men hon for precis hem. Det började med att jag gick till hon på långpromenix, sen tog vi bilen in till bränna o handla ingredienser till fruktsalladen och sen for vi hem till mig i StråkanCity (the big banana) där vi gjorde fruktsallad o hemmagjord glass - grymt gott!
Dock har jag världens ångest nu och vill bara ut o springa flera mil, men magen är för full... Men imorgon då jävlar!!
Då blir det först att åka skidor vilket är typ den bästa träningen om man vill bränna fett, sjukt effektivt! Sen ska köra lite olika träningsdvds :-) Plus att imorgon blir en supernyttig dietdag! Det ser jag fram emot.

Såg ni förresten på Let's dance ikväll? Tyckte det var tråkigt att bella åkte ut, hade velat se mer av henne! Inte för att hon var den bästa, långt ifrån, men tror hon hade kunnat bli ganska bra med lite mer träning! Eller vad säger ni?


Har världens huvudvärk ikväll av någon anledning så nu blir det kvällspromenad och sen sängen så man orkar upp o träna imorgon!







Puss

Kommentarer
Postat av: Moe

på em i ökverkalix halva priset :)

2009-01-24 @ 12:06:20
URL: http://pahikkaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0