Go brazil

Mitt nyårslöfte 2009 var ju som sagt att gå ner i vikt och att börja ta hand om mig själv bättre. Bantningen startade i tisdags (och det går faktiskt riktigt bra hittills!), igår solade jag solarium för o bli härligt solbrun och idag var det dags för helkroppsvaxning. Alltså brasiliansk vaxning är nog det mest smärtsamma jag någonsin varit med om! Folk säger att det är värst första gången, sen tar det inte lika ont men jag har gjort det hur många gånger som helst nu och det är det värsta jag någonsin varit med om! Jag började skaka och var nära att svimma. Men resultatet blir ju så himla bra och håller så länge så man hinner liksom glömma bort hur ont det tog när det är dax igen. Nu är det iaf över för den här gången och det känns mycket bra. Tur att det inte tar lika ont att vaxa benen o armarna o allt annat för då hade jag dött! Alternativt gått omkring som ngn annan hårboll eller varit tvungen gå loss med rakhyveln hela tiden.

Är det någon av er som har testat att göra en brasilianare? Vad tyckte ni om det, är det bara jag som är känslig eller...?


Igår var det myskväll vilket var superhärligt! Började med middag vid 18 tiden som bestod av kycklingsallad, det var helt underbart gott så jag åt som vanligt så jag fick ont i magen, tur det var sallad iaf, då gör det ju ingenting ;-)
Sen klockan 20 så åt vi världens godaste fruktsallad o såg på let's dance. Jag somna i soffan så hann inte se dom sista men blondinbella hann jag se och måste ju säga att hon var ganska duktig, men hon såg stel o nervös ut. Men det skulle jag också ha varit!





En bild på fruktsalladen vi åt igår

Recept:
2 bananer
2 apelsiner
2 förpackningar frusen mango
500 g vindruvor
100 g physalis
3 gröna kiwis
3 gula kiwis
600 g jordgubbar
3 passionsfrukter

Serveras med t.ex. vaniljyoghurt - mums!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Blondinbella, duktig? Men Matti, vad hade du i fruktsalladen? Hon sög ju :P haha Ut med bimbon :P hahahaha

2009-01-11 @ 09:15:24
URL: http://mandozz.bredband.net
Postat av: Amanda

Vad fan är det för konstig adress som står där ? Haha, måste ha skrivit fel eller nå... Ja voi voi. Hon sög iaf ^^

2009-01-11 @ 13:45:16
URL: http://mandozz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0