Grrrrrr!

Datasalen som vanligt, vad annars?


citat/konversation från dagen:

KM - Fisa, ska vi ha sex ikväll?
F - Vårat rum klockan 9
KM - Okej, blir det bara vi eller ska vi bjuda in ngn mer?
F - Jag vet inte, kanske emosarna?
KM - Men vänta! Mimmi, vill du vara med?
Mi - Jo! (svaret var egentligen riktat mot John)
KM & F - Haha men bra! Ska vi bjuda in någon fler?
Mi - Va?
KM - Ska vi bjuda in någon fler eller blir det bara vi?
Mi - Va??? Jag fattar ingenting!
F - Men vårat rum klockan 9 ikväll! Vi träffas där, grrr! ;-)
Mi - HAHA jahaaaa okej, det blir bra!
John till F - Grrrrrrr! Hur går det?
KM, F & Mi - HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHA

Haha seriööööööst vi skratta så vi höll på dö! John är alltså våran lärare för er som inte visste det. Tror inte han hade hört hela konversationen för han verkade fatta noll och trodde väl att han var rolig ;-)
Det är inte lätt!


Sen skulle vi gå ut o ta en bensträckare för det var helt omöjligt att jobba matte efter det så när vi går i korridoren så står tv och filmar rektorn och vi som tycker det är skit kul/coolt/spännande står och pekar o skrattar o hämtar halva klassen som också står o glor o pekar o skrattar. Vi stod alltså bakom kameramannen o såg när han filmade rektorn - trodde vi! Det visade sig dock att vi stod bakom rektorn och alltså är med i bakgrunden och förmodligen lär vara med i tv där vi står o pekar o allmänt dummar oss! Haha så kan det gå! ;-)



Hade tänkt fara in till pite idag och byta linnena på gina som inte passade (orkade inte prova dom när jag var där), ta en kopp kaffe på något mysigt café och sola på suntan som är tusen gånger bättre än solcenter som finns här i öjebyn. Men det blev aldrig av så får ta det imorgon istället...
Tänkte så istället masa sig in till öjebyn o sola där men det blev inte heller av.

Så nu ska jag fara ut o jogga en sväng för o sen sitta hemma o försöka göra lite skolarbete men förmodligen så kommer jag bara oroa mig för mötet imorgon... Vill verkligen inte gå på det, men jag måste ju. Känns som att mina argument inte kommer att betyda nånting och att han inte kommer lyssna ett piss och bara säga åt mig vad jag ska göra istället.
Guuuuud vad jag inte tycker om den människan!
Tycker inte om lärare som ska bry sig för mycket o lägga sig i saker som dom inte har med att göra!

Nä nu blir det joggning, känner att jag är i stort behov av att skingra tankarna och rensa skallen lite, ska bli skönt...








Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0