Hatar rubriker!

Man kommer ju aldrig på något smart att skriva på den...


Nu börjar man iaf vakna till liv lite!

Planen är att man ska ta sig in till öjebyn för o sola men kollade precis saldot på mitt konto och det låg på 1429:- och jag ska betala in 1505:- till pappa idag så det blir nog inget med det...

Men en joggingtur och sen lite yoga är inte heller dumt :-) Har verkligen fastnat för yoga på senaste tiden, det är underbart! Man känner riktigt hur bra det är för kroppen. När jag testade bodybalance (det är ungefär som yoga) för ca 3-4 år sen så gillade jag det inte alls, förstår inte riktigt hur jag tänkte då? Hursomhelst, yoga är super. Dock så är jag helt sjukt ovig men det ska det förhoppningsvis bli ändring på!


Nu ska jag vara duktig o försöka plugga lite!








Puss

Kommentarer
Postat av: Moe

jag vill också testa yoga verkar sjukt bra

2009-01-27 @ 19:48:14
URL: http://pahikkaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0