Matte prov

Idag har jag gjort mitt första prov i matte B kursen och jag tror fan att det gick bra! Var bara en uppgift som jag inte kunde och självklart kom jag på hur man gjorde efter att jag hade lämnat in provet!!! Såååå irriterande, eftersom att uppgiften dessutom var superenkel när jag väl fatta hur man skulle göra, men ibland får man blackouts. Jag får återkomma senare när jag vet hur det gick ;-)


På morgonen hade vi naturkunskap, då gick vi o satte oss i bibblan o jobbade med instuderingsfrågorna, det var någon vi inte kunde så Mimmi skickade ett sms till John o frågade men han svarade inte ;-) Haha! Tydligen så fick han inte för jossan... Vi sääääger så!

Sen så hade vi idrott men eftersom jag skulle ha matteprov efteråt o jag inte ens gjort klart kapitlet så sa jag att jag varit sjuk hela lovet (vilket iof är sant) så jag skulle inte vara med och så satt jag och räknade matte på idrotten istället, mycket givande motion tyckte jag.


Sen så vet jag inte om det hänt så mycket mer, eller jo förresten, andreas har ju varit o hälsat på en liten sväng och så har vi håll på sjuka oss (nähä?!) o tagit bilder bl.a. på våra näsor och öron, haha! Det kommer ut bilder här framöver så fort vi fört över dom, vart vet jag dock inte, förmodligen på Mimmis eller Isafisas blogg (se länkar). Vi hade också en livlig diskussion om vem som hade fulast resp. snyggast näsa. Vi kom inte fram till nå vettigt alls, förvånande? Inte direkt.







Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0