Middag

Alltid detta problem med vad man ska äta till middag. Nu är klockan 21 och jag har ännu inte ätit middag, kommer helt enkelt inte på vad man kan laga för nåt. Sen så är det ju inge kul att laga mat åt sig själv heller...
Försökte leta lite recept på tasteline men det lär nog sluta med havregrynsgröt & några äggvitor.
Matförrådet är ju inte så välfyllt heller så går inte att göra så mkt annat.

Sitter alltså i älvsbyn, hade ju lite lösa planer på att åka till ökx men kände att jag behöver göra bort o plugga lite i helgen o det blir inte gjort om jag far dit. Så nu sitter man här. Ensam hemma hela helgen. Utan bil eller annan möjlighet att transportera sig dom 16km till byn för o handla. Och med ett helvetes jävla röksug. Det kallas planering mina vänner!

Nåväl får försöka fixa det imorgon på nåt sätt, säkert ngn som ska ner på byn. Fast det bästa vore ju såklart att skippa rökningen helt! Hm. Jag blir väldigt lätt schizofren i situationer som denna.






Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0