Nostalgi

Jag har grävt fram några gamla bilder som jag tänkte bjuda på här - enjoy!




























Syskonen Larsson våren -05. Från vänster: Isa, Johan, Malin, Jag och så
Josef framför oss.





Josef för några år sedan.






Detta ska alltså föreställa min kusin t.v. och bror min t.h. Ser nyktert värre ut!





Turkiet augusti -05. Oförglömligt! Från vänster: Linnea, Jag & Malin med
Benjamin i famnen. Här ser ni hur det går om man vägrar använda
solskyddsfaktor i ansiktet!






Malin i Marmaris, Turkiet -05





Jag på stranden i Turkiet -05





Linnea i Turkiet






Nyårfirande hos mig i Grelsbyn 05/06






Nyårsafton 05/06 igen. Från vänster: Jag, Hanna, Moa & Johanna.
Där var jag 15 år :-)





Linnea kanske 14-15 år eller nåt sånt?





Här var jag 15 år och gick i 8an! Hade precis konfirmerat mig där.
Från vänster: Linnea, Jag & Johanna





Våren -05 när jag konfirmerades





Här var jag 15 år tror jag och hade barnasinnet kvar - vilket jag fortfarande har!





Isa tyckte också det var kul att leka. Kanske 14 år eller nåt här?





Jag som gungar. 15 år även här.





Jag posar vid solnedgången - älskar bakgrunden på denna bild!





Jag igen. Synd att det är så dålig kvalité på bilderna...





Söta Benjamin! Här var han kanske 1½ år eller nåt sånt?




Ja det var allt för den här gången! Shit vad kul det är att se gamla bilder! Inte lite man har förändrats.
Kände ni alls igen mig, ni som inte känt mig så länge?

Kommentera gärna!! :-)




Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0