Nyårsafton 08/09

Blev kanske inte direkt som väntat men det var trevligt ändå, träffade nytt folk o så :-)

Kvällen lärde mig bl.a. att:
 - taxi från luleå till älvsbyn kostar 1734:-
 - jag fortfarande inte vet om det är en myt att man inte blir bakis av skumpa.
 - polarbröd inte är gott.
 - det är sjukt vilka mängder en enda person kan spy på en kväll (nej, det var inte jag...)
 - världen är liten - mycket liten.
 - jag ska bli nunna o leva i celibat. Eller ja, ett tag i alla fall...




Om jag inte var så förbannat trött så skulle jag bjuda på några fula bilder från kvällen men det får bli en annan gång... Nu ska jag äta upp min torra macka med räkor o sen ska jag uppsöka min underbart sköna säng!






Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0