Sassy

Vad skulle jag göra utan min älskade Sassy?
Har känt mig som ensam hela veckan, kanske för att det är första gången som jag sover helt själv på skolan. Så då när jag legat i min säng o önskat att ngn låg bakom mig (shit det händer inte ofta, jag hatar att sova i samma säng som ngn!) så har som tur är Sassy funnits där, har legat o kramat henne hela nätterna den här veckan :-)
Sen när vi skulle se skräckis i måndags så fick hon också bli offret som jag kramade sönder genom filmen. Undrar hur många år jag haft henne nu? Tror jag var kring 2 år när jag fick hon så det är väl snart 17 år som har plågat henne!


Lyckades försova mig i morse till halv 12 och skulle ha börjat engelskan 8.20... Oooopsi sa jag o klädde på mig för o gå till dagen första o sista lektion. Så jag missade både frukosten o lunchen idag plus att jag missade middagen igår vilket betyder att jag inte ätit nåt sen lunchen igår som mest bestod av sallad, inte konstigt att magen protesterar! Så nu blir det till att laga sig typ nudlar eller nåt och sen gå o kolla om mimmi är på sitt rum för hon svarar inte varken när man ringer eller på sms och hon har tydligen inte varit på skolan på hela dagen heller.







Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0