shopping & solning

Igårkväll skulle jag, mimmi & tess se på en film men jag o tess somna efter ca 10min haha :-) Så dom gick hem o sova och jag orkade inte gå upp o ta ut linserna och klä av mig så jag sussade bara vidare vilket resulterade i torra ögon o skavsår på morgonen.

Har bara haft matte & engelska idag men det har ändå känts ut väldigt tungt speciellt på engelskan. Har varit på sjukt dåligt humör hela dagen och det tog ända till klockan 6 ikväll innan jag kom på vad det var, jo självklart suget...

Blev iaf på lite bättre humör av att fara in till stan med Jossan & Mimmi så man fick slösa lite pengar på rean. Två linnen, en kofta och ett par örhängen blev det :-) Alltihop från gina eftersom det var nästan den enda affären jag hann gå in på innan jag var tvungen gå till bussen. Förhoppningsvis orkar jag lägga upp bilder på inköpen senare :-)



Nu orkar jag inte skriva mer här för hela familjen dampar bakom mig så det går inte att skriva nåt vettigt ändå...






Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska du förflytta din röv till ökx?

2009-01-19 @ 13:43:06
URL: http://linneadrugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0