slut på lovet

Blir så irriterad på mig själv för att jag inte gjort ett piss av allt jag skulle ha gjort under lovet. Skolarbete alltså. Det blir till att vara vaken hela natten o plugga för min del! Usch vad jobbig jag är!!

Men ska bli skönt att få lite rutiner igen också, det är något som jag behöver... Nytt år, nya tider - jag ska såklart försöka bli ett bättre jag även det här året. Hur det kommer att gå får vi väl se, funderar redan på att hoppa av bussen vid OK ikväll och köpa ett paket cigaretter innan jag går "hem". Jag är hemsk, jag vet! Men jag kan faktiskt behöva något att lugna nerverna med när jag ska vara ensam i huset i två timmar ikväll... Huvva! Måste ringa mimmi sen o höra om hon kommer ikväll eller imorgon bitti. Hoppas på ikväll så jag slipper vara själv o bli ihjälskrämd innan elvira kommer!


Nu måste jag gå o packa så jag inte missar bussen, stress!






Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0