Söndag

Så var det söndag igen och som vanligt har man inte fått gjort en enda läxa i helgen. Och jag som skulle ha en plugghelg, det gick ju jättebra med det!

Igår var vi ute o åkte skidor, mycket roligt måste jag säga! Det är sånt som jag skulle vilja hinna med oftare :-) Isafisa hann såklart flyga en miljon gånger, bland annat in i en buske men jag föll faktiskt inte en enda gång - det ni!

Sen sjöng vi en massa singstar vilket vi gjort idag också samt spelat lite guitar hero.

På tal om singstar & guitar hero så har jag och Isa ett vad. Hon tror att jag inte kan avstå från sex i ett år. Jag blev lite upprörd över att hon tydligen tycker att jag är nån sexgalning så nu ska jag alltså leva i celibat hela 2009. Klarar jag det så måste hon bjuda mig på middag och misslyckas jag så måste jag bjuda henne på middag. Haha, detta kommer ju bli piece of cake! Sex är helt klart överskattat....







Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fittans makt! haha lycka till

2009-01-25 @ 18:55:16
URL: http://linneadrugge.blogg.se/
Postat av: Moe

lycka till :)

2009-01-27 @ 11:47:46
URL: http://pahikkaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0