Tisdag

Shit nu var det ett tag sen man skrev blogg igen. Men har som inte riktigt haft tid, pluggade som en tok hela eftermiddagen och kvällen igår. Hoppas att något fastande iaf för provet är imorgon, blir att plugga hela resten av dagen/kvällen idag också.

Helgen var skön, bara varit hemma o vilat upp sig. Red både Minni o Pawan i söndags för det var sååå himla underbart väder ute! Båda hade damp, kanske liiiite överskottsenergi så jag har inte haft nådigt med träningsvärk efteråt och det har inte gått över än. Men härligt var det, galopperna gick kanske lite väl fort men det är sånt som händer... Hehe.
Hade ju tänkt att jag inte skulle rida Minni nåt förrän jag bantat ner hon lite så sadeln passar igen (ja, hon blivit så fet så hon inte kan ha sadeln längre...) men jag kunde inte hålla mig... Så dåligt ligger den ändå inte så det gjorde nåt!


Nu hinner jag inte skriva mer för Mimmi står bredvid mig o stressar för att vi ska gå o fortsätta plugga till nk provet! Sen blir det till att ta en promenad och sen sola! Ska bli lovely! :-)







Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0