Back on track

Har som inte orkat skriva här på ett bra tag, detta på grund av den otroooooooligt sega datorn som vi har i älvsbyn.
Nu sitter jag dock hos elvira så tänkte passa på att snickra ihop ett litet inlägg.
På tal om att snickra så håller jag & isafisa på att bygga terränghinder som vi förhoppningsvis ska kunna hoppa med pollarna sen när dom är klara. Riktigt bra går det ju kan jag meddela.
Har hunnit hända ganska mycket kul sen sist jag skrev men orkar inte berätta om allt nu.
Men en grej är iaf när vi var o lämna ett släp med skräp på soptippen, det var mycket kul, haha! Tur man är tjej när det finns hjälpsamma karlar tillhands alltså! Puss på han på sopen liksom.

Har också hänt en massa dåliga grejer, fått dåliga nyheter osv. Men det orkar jag inte heller ta nu, det får lösa sig på nåt sätt.

Sen så har även Minni gått o fått mugg den hästdjävuln. Fan alltså varför?! Förstår inte varför hon har fått det nu helt plötsligt. Aja får se till att sköta om det så blir det nog bra snart. Men liksom först strålröta, sen torra o spruckna hovar och nu mugg. Vad är fel med min häst? Har iaf varit på granngården idag och köpte liniment till hennes varma o svullna ben så förhoppningsvis kan jag börja sätta igång hon lite mer snart... 


Nu orkar jag inte skriva mer, ska vara social med ElviraBlåtira. Hoho förresten så har jag ju ridit båda hennes hästar idag! Haha... Eller rida var väl o ta i men åkt lite barbacka iaf ;-)

Det var allt för denna gången!







Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0