En till skadad

Ja nu är jag inte längre ensam om att vara invalid här på skolan för elvira bestämde sig för att hon ville joina min klubb! Så nu har hon också stukat foten :-) Om den var en smart grej eller inte att göra bara för att få vara med i min coola klubb kan ju diskuteras.

På morgonen hade vi "surprise" i idrottshallen. Det hela var tydligen en teater av något slag som lärarna gjort. Har inga kommentarer på det mer än att jag kommer ha mardrömmar för livet av att ha sett lite för mycket på vissa lärare i trikåer...


Min fot känns förresten redan mycket bättre idag! Eller också är det önsketänkande från min sida...

Dieten har gått åt helvete eftersom elviras farfar bjöd oss på mat, onyttig mat. Och nu kan jag ju inte ens träna bort det så det blir väl till att rulla på beachen i sommar.

Nu orkar jag inte skriva mer, är trött & less av att ha suttit på akuten o väntat i 3,5 timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0