En tripp till Boden

Hade tänkt att jag äntligen skulle få sova ut i minst 12 timmar i natt men får man det? Icket! Efter endast 7 timmars sömn så är det någon jävel som slår på radion på högsta volym där nere! Helvete vad arg jag var!!! Låg iaf kvar i sängen o tjurade och försökte somna om till halv 2 då jag gav upp. Då steg jag upp och gick i duschen, klädde på mig och sen gjorde jag mig en nyttig omelett till frukost på ett ägg och en äggvita :-)
Sen bar det av till Boden av någon anledning, hade väl inget att göra så... Mamma skulle bjuda på fika på ett retro café av ngt slag. Jag kan ju säga att jag var aningen skeptisk till det hela... Det kändes sunkigt där men är säkert kul för dom som önskar dom levde på 50-talet. Det gör inte jag, 20-talet är mer min stil. Classy ska de va! 80-talet verkar iof också rätt skoj. Men nu virrade tankarna iväg som vanligt ;-) Det jag skulle berätta för er är ju att jag köpte mig ett par skitsnygga handbojor med rosa ludd! Så jäkla fräna alltså. Ska ta bild på dom o lägga upp imorgon, är för trött just nu :-P
Men alltså fatta vad mycket kul jag kommer o ha med dom där!

Nu väntar sängen annars kommer jag somna där jag sitter!







Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0