Hejdå blekfis, hejdå solbrun...

...och Hej tomaten!
Jag lyckas då alltid bränna mig i ansiktet så man ser ut som nån annan kräfta...
Menmen det är sånt som händer... Har då alltså legat på vännässtranden hela dagen idag o stekt gärnet, mycket skönt var det. Men var svinmkt mygg & blindingar och som vanligt så skulle alla äta upp mig. Plus att jag haft hela 3 olika spindlar på mig idag - fyyyyy för dom!

Men det var nice ändå att få lite färg tyckte vi så imorgon så åker jag, isafisa & linnea mest troligt till garbins och solar & badar där :-) Förhoppningsvis så är det lite mindre insekter där...




Linnea, Benjamin, Jag & Malin när vi var i Turkiet för 4 år sen, kolla in mitt redface!



Ikväll blir det nog att se SATC filmen!







Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0