Jag ska sluta!

Och nu menar jag inte sluta röka eller något sånt liknande utan jag ska sluta läsa blondinbellas jävla blogg.
Varför läser jag den egentligen? Det är då verkligen inte för att den är bra! Stör mig så enormt mycket på henne och hennes "Miss perfect" attityd så det finns inte. Hon ska låtsas vara så duktig och mogen och verka så mycket äldre än vad hon är. Och det har hon alltid gjort, när hon var 14 lekte hon cool 20-åring som alltid var ute på klubbarna runt stureplan och nu när hon är 18 så är hon "less på party, har redan sett & upplevt allt på den fronten" så då ska hon istället leka smart & driven affärskvinna på 35 år. Dessutom ser hon ner på de som inte är som henne.

Och ändå så fortsätter jag att uppmuntra henne och hjälpa till att betala hennes feta lön genom att gå in på hennes blogg nästan varje dag. Det är ju sjukt. Så det ska jag sluta med nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0