Klantigt värre

Igår när jag & Mimmi var ute o joggade i skogen så vrickade jag foten. Himla lyckat alltså! Så nu hoppar jag omkring på kryckor, knaprar starka värktabletter och får inte springa på allt från 3 veckor till 3 månader. Och jag kan ju bara säga tt om inte jag får springa på hela sommaren så dör jag ju!!!! Då kan jag ju bara glömma tjejmilen... Fan alltså!

Idag har jag & isafisa varit duktiga o skrivit jobbansökningar, inte illa måste jag säga. Har skrivit 2 och börjat på den tredje, ska fortsätta strax med det men kände att jag behövde en liten paus först.

I övrigt har det inte hänt mycket, väldigt slappt på skolan såhär i slutet. På morgonen hade vi "hästen i ditt liv" då hela klassen skulle berätta om sin häst. Typ. Stackars lille John hade ingen så han valde Milton, haha! ;-) Men isafisa tycker mer synd om Yvonnes favvohäst och det gör nog jag också när jag tänker efter.
Sen nästa lektion var engelska då vi såg på film - stuntryttarinnan. Eller wild hearts can't be broken som den egentligen heter, hursomhelst så är det en väldigt bra film! Om ni inte har sett den så kan jag bara säga - SE DEN! ;-)


Nej, nu blir det till att fortsätta med jobbansökningarna!







Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0