Piece of cake!

Jag har ju glömt att berätta för er att mitt celibat vad (äntligen) är över! Och jag klarade det!! HAHA det trodde ni inte va? Det var piece of cake ju! Lätt som en plätt. Eller kanske inte... Har nog drivit min omgivning till vansinne på senaste tiden ;-) Det enda jag har pratat om är hur mkt sex jag ska ha efter den 1:a juni men vet ni vad? Jag känner mig inte ens så sugen längre. Sjukt va? Kanske tar o lever i celibat ett halvår till... Haha nej nu skoja jag med er.
Men ISAFISA ÄR NU OFFICIELLT SKYLDIG MIG EN DILDO!!! haha

Idag är det torsdag och jag har precis haft veckans sista lektion som bestod av 20 minuters filmtittande (slutet av stuntryttarinnan vi började se sist) och sen fick vi sluta. Så här sitter man nu i datasalen. Och nördar. Tänkte göra lite skolarbete men alltså njae... Kändes tungt. Tack vare min skadade fot så slipper jag dessutom gå på sköthäst idag :D Det är inte illa...


Ikväll blir det badning i sjön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0