Saknar min snuttis!

Imorgon är sista kvällen i ökx för på onsdag drar jag mig tillbaka till älvsbyn igen. Tillbaka till surtant som bara gnäller...
Och tillbaka till söt Minni! Undrar hur det går för grannen med hästarna? Hon har då inte hört av sig iaf så det borde väl gå bra. Måste höra av mig till hon och säga att vi kommer tillbaka på onsdagkväll :-)

Min Minni är allt en riktig tjockis! Men hon är söt ändå :)




Ikväll blir hemmakväll igen, vet inte varför jag känner mig så trött hela tiden... Måste vara vitamin- eller mineralbrist, hade behövt börja ta mina tillskott igen.

Nåväl, idag har det inte hänt mycket har umgåtts med Benjamin mest hela dagen. Vi har hoppat studsmatta och sen tog vi cyklarna och begav oss ut på äventyr! Han var dock inte så uthållig så efter ett tag vände vi hem och byggde pussel istället.

Nu väntar tv!






Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0