Secret mission

Igår var vi på hemligt uppdrag. Lurade med oss Jossan & Elvira gjorde vi också. Dom trodde typ vi hade tänkt tälta eller nå, haha! Men icket!
Istället så fick dom hjälpa oss att tömma huset vi ska bo i ;-) Helt sjuuuuukt mkt grejer det var alltså! Har burit ner ungefär 10.000 banankartonger ner i källaren + ett bord & några stolar med mera... Och vi är långt ifrån klara.
Vi hittade dock väldigt roliga kläder så vi kände oss tvungna att avsluta städandet och spöka ut oss lite i dom hehe... Sen bar de av ut på ett riktigt secret mission! Kul hade vi om inte annat ;-)
Kvällen avslutades med singstar och jag & fisa ägde Eloise som vanligt!

Idag är man dock gode trött eftersom vi somnade vid 5-tiden i morse... Och nu ska man tydligen & göra nåt slags longeringsprov med Lena som inte har fattat att vi inte fattar. Nåväl...


Har ännu inte hört ngt från jobben jag sökt, dom tyckte nog att jag var totalt värdelös o vill inte ha mig! Haha... Nej men alltså får inte jag nå jobb i sommar så dör jag ju... 0:- att leva på i 3 månader är inte så kul... Pdol & ökx marknad är ju faktiskt obligatoriska inslag i sommar och där kommer det att gå pengar, mycket pengar.



När ska vi paddla kanot till räktforsen flickor? Det måste också hinnas med här snart!


Såhär tror vi att det kommer se ut när vi paddlar




Och såhär kommer det att vara i verkligheten...






Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0