Sommar & sol

Det blev inte att ta sig till någon strand, istället har jag legat hemma på studsmattan här i StråkanCity o stekt. Men som vanligt så blir jag så attackerad av alla möjliga äckliga kryp, idag var det mest knott & blindingar som ville äta upp mig. Så jag gav upp efter ett tag och gick ner till älven & badade istället. Men inte ens där fick man vara i fred för då kommer det en massa getingar som vill döda mig!
Nu är iaf planen att ta o cykla in till bränna, kanske man får lite färg då. Förhoppningsvis blir vi inte jagade av getingar den här gången för det är jobbigt...
I bränna blir det systerkväll, ska göra fruktsallad (som Malin betalar, kan det bli bättre?) och färga mitt hår. Blir nog att natta där och cykla hemåt imorgon för jag skulle ju gissa på att vi inte kommer orka cykla hem ikväll...


Imorgon vill jag sola o bada, hör av er om ni är på!







 


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0