Storhandlat

Var o skjutsade mamma till lule idag och då passade jag & isafisa på att handla på storheden inför midsommar. Värsta seriösa var vi och sprang på både ica maxi, coop & willys för o se var allt var billigast. Kände mig som värsta snåla småbarnsföräldern, haha! Och jag ska säga er att det är inte värt att flänga runt o handla på olika affärer, speciellt inte när det är helt sjukt mycket folk. Jag höll ju seriöst på att bli tokig på alla vagnar som var överallt!


På tal om bananer så såg jag nåt program på 3an idag om fetma. Kommer inte ihåg vad det hette men var iaf om ngn tant som vägde kring 200kg eller nåt sånt (om inte ännu mer, kanske 300?) och hennes karl tyckte hon var sexig. Han fotade henne typ hela tiden, värsta modellbilderna och lade upp dom på internet. Man fick också se henne i underkläder och det var inte mysigt kan jag ju meddela! Men han tände tydligen på det. Han tände på fettvalkar. Och hennes högsta önskan var att gå upp till minst 450kg. Helt sjukt, jag förstår inte hur man kan vilja väga så mycket?!
Hon är förövrigt också den fetaste människan som fått barn. Stackars unge är väl det enda jag kan säga! Kommer ju garanterat att bli överviktig den också...


Nä vet ni vad nu ska jag ta o gosa ner mig i min underbara säng som väntar på mig. Ska tydligen vara bättre väder imorgon fick jag höra så då kan man ju inte sova bort hela dagen! :-)






Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0